Pedagogisk leder
Jobbnorge ID: 194501
Om stillingen
Dyrøy kommune har ledig fast 100% stilling som pedagogisk leder i Dyrøy barnehage fra 01.03.21.
Stillingen ønskes besatt av utdannet barnehagelærer, men søkere med annen 3-årig pedagogisk utdannelse kan også vurderes. Søkere må oppfylle de krav som settes til fast ansettelse i ped.leder stilling. Dersom det ikke kommer kvalifiserte søkere på stillingen, vil fast ansatt arbeidstaker i Dyrøy barnehage kunne ansettes midlertidig.
Ved tilsetting må gyldig politiattest ihht § 19 i barnehageloven fremlegges før tiltredelse.
Enhetsleder og ped.ledere utgjør lederteamet i barnehagen som sammen med tillitsvalgte og verneombud skal utvikle et godt arbeidsmiljø. Kompetanseutviklingsmuligheter innenfor rammen av budsjett og ved intern opplæring/veiledning.
Vi leter etter deg som
- har evne til samarbeid, fleksibilitet
- er pålitelig og selvstendig
- har interesse og engasjement for fagfeltene, fagutvikling og prosjektarbeid.
- har empati, menneskekunnskap og omsorg.
- kan jobbe selvstendig og i team
- har gode holdninger til arbeidslivet.
- har gode datakunnskaper.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Se annonsen og søk på stillingen www.jobbnorge.no
Om bedriften
Dyrøy kommune (nordsamisk: Divrráid suohkan) ligger i Troms. Den grenser i nordøst mot Sørreisa, og i sør mot Salangen. Over Tranøyfjorden og Solbergfjorden i nordøst ligger Senja.
Kommunen har vært igjennom en drifts- og organisasjonsgjennomgang og vi gikk i 2018 fra å være organisert med rådmann og enhetsledere til en sektororganisering med tre kommunalsjefer for områdene: oppvekst og kompetanse, helse og omsorg, samt samfunnsutvikling og infrastruktur. Rådmannen er kommunens øverste administrative leder med samordningsansvar for hele den kommunale virksomheten.
Dyrøy barnehage har idag 2 åpne avdelinger, med mulighet for utvidelse til 3 avdelinger ved behov. Vi har løpende opptak, hvor alle får plass når de ønsker det i løpet av året. Dyrøy barnehage har deltatt i prosjektene språksatsning, realfag og inkluderende barnehage- og skolemiljø. Det er fokus på å implementere disse i det daglige arbeidet.