Merkantil konsulent
Org. nr: - Stillingsident: 4403711334 Presentasjon av stillingen:
Vi på Jansløkka skole ønsker oss en ny dyktig merkantil konsulent med godt humør som trives med små og store i et hektisk miljø der vi alle tar vare på hverandre.
Jansløkka skole er en barneskole med 400 engasjerte, herlige elever på 1. - 7. trinn, og 60 kompetente og flotte ansatte på skole og SFO. Vi ligger vakkert til med fantastiske uteområder, og er svært stolte av skolen vår og hva vi får til. Vi heier på hverandre og er opptatt av å se den enkelte i et trygt og godt læringsfellesskap. På Jansløkka tar vi vare på historiske røtter mens vi forbereder oss på en spennende fremtid.
Fra august 2021 har vi ledig en fast stilling i inntil 90% for en merkantil konsulent som synes skole er spennende, og som gjerne har erfaring fra tilsvarende stilling. Du vil være sentral i skolens daglige drift, og en viktig støttespiller for alle i skolens organisasjon. Er du den riktige personen for oss?
Arbeidsoppgaver
Bistå skolens ledelse med løpende oppgaver.
Økonomi: regnskap, budsjettering, fakturering, lønn og innkjøp.
Personal- og elevadministrasjon.
Oppfølging av skoleadministrative systemer som Vigilo, Public 360, Simpli og Framsikt m.fl.
Merkantile rutiner: betjene henvendelser, mottak av varer, post og generell beredskap.
Kvalifikasjoner
Utdanning på høyskolenivå innen økonomi, administrasjon eller offentlig saksbehandling.
Lang og relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning.
Gode digitale ferdigheter og forståelse av digitale systemer.
God formuleringsevne både skriftlig og muntlig.
Beherske norsk flytende, skriftlig og muntlig.
Personlige egenskaper
Profesjonell, pålitelig og strukturert.
Positiv i møte med elever, ansatte, foreldre og samarbeidspartnere.
Selvstendig og ansvarsbevisst.
Løsningsorientert og endringsvillig.
Er en positiv pådriver og bidragsyter som kan samarbeide godt med andre.
Vi tilbyr
Hektiske, men givende arbeidsdager sammen med kompetente og dyktige medarbeidere.
Spennende og varierte arbeidsoppgaver.
Gode kurs- og opplæringsmuligheter.
Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til lov og avtaleverk for Asker kommune.
Kontaktinformasjon
Unni Aggvin, Rektor, 97065537, unni.aggvin@asker.kommune.no
Arbeidssted
Semsveien 205
1384 Asker
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Asker kommune
Referansenr.:4403711334
Stillingsprosent: 90%
Fast
Startdato: 01.08.2021
Søknadsfrist: 27.06.2021
Om bedriften
Asker kommune er, etter at Hurum, Røyken og Asker slo seg sammen 1. januar 2020, landets åttende største kommune med om lag 94 000 innbyggere og 6 500 ansatte. Vi legger FNs bærekraftsmål til grunn for arbeidet med å videreutvikle askersamfunnet. Sammen med innbyggerne legger vi til rette for et levende lokaldemokrati med gode nærdemokratiske ordninger. Vi satser på innovasjon og digitalisering, og vi skal gi gode og likeverdige tjenester til innbyggerne. Asker kommune er en kunnskapsorganisasjon hvor medarbeiderne er den viktigste ressursen og står for en profesjonell forvaltning og en god og tilgjengelig innbyggerservice.
Asker kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Asker kommune følger offentlighetsloven. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis det bes om unntak fra offentlig søkerliste. Begrunnelsen for unntaket vil bli vurdert i forhold til reglene i offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn for unntak, vil søker bli kontaktet.