Sekretær/merkantil - Vikariat 100 %
Beskrivelse av arbeidsplass
Rus- og psykisk helseteneste er ei kommuneomfattande verksemd delt inn i 5 einingar med litt over 100 årsverk fordelt
på ca. 125 tilsette.
Avdeling Sør:
Yt helsetenester og gir praktisk bistand til personar med psykiske og/eller ruslidingar frå Kopervik og sørover.
Lokalisert I Åkrehamn.
Avdeling Nord:
Yt helsetenester og gir praktisk bistand til personar med psykiske og/eller ruslidingar frå Kopervik og nordover.
Lokalisert på Avaldsnes.
Avdeling MO:
Kommuneomfattande tiltak til personar med rusproblem, yt helsehjelp, henviser til behandling, bustadoppfylging
og lågterskeltilbod. Tiltaket inkluderer Pilehagen. Lokalisert i Kopervik.
Avdeling Østremtunet inkludert natteneste:
Døgnbemanna omsorgsbustad for personar med psykiske lidingar. Lokalisert på
Bygnes.
Avdeling Dag og aktivitet:
Kommuneomfattande tiltak. Gir aktiviseringstilbod og fritidstilbod på dag og kveld. lokalisert fire plasser, Åkrehamn,
Vea, Kopervik og Avaldsnes. Ansvar for Rask psykisk helsehjelp og psykososial støtte i kriser.
Utlyst stilling er plassert direkte under verksemdsleiar og vil ha oppgåver relatert til alle einingane.
Dagtidsstilling, 100% , 37,5 timar pr. veke. 100% vikariat ca. 1 år.
Ansvarsområde
Stillinga er fysisk plassert i Kopervik på MO senteret.
Sekretær/merkantil har ansvar for dagleg drift av resepsjonen og sentralbord på MO,
Postgang, bestilling av varer, attestering, arkivsystem for alle avdelingane osb.
Arbeidsoppgaver
-
resepsjon / sentralbord
-
registrere post inn/ut
-
arkivering
-
ha oversikt over avtalar, telefonar, bilar m.m. i dei ulike avdelingane
-
anvisning av støttekontaktskjema / fakturering eigendandelar / attestering rekningar osb.
-
oppgavebildet kan endre seg
-
Må bruka bla. følgende dataprogram:
-
Office 365
-
GATturnus: registrering av fravær, ferie, ekstravakter
-
Wintid: vedlikehald inn/utstemplingar av arbeidstid
-
Visma Enterprise: Fakturering, fakturabehandling, HRM, E-handel, Reiseregninger
-
Profil
-
Exell
Kvalifikasjoner
Utdaning på fagarbeidarnivå.
Serviceorientert - evne til å kommunisera med pasientgruppa og samarbeidspartnerar.
Erfaring frå arbeid innan rus og psykiske helsetenester er ein fordel.
Erfaring frå kommunal verksemd er ein fordel.
Svært gode evner til kommunikasjon.
Svært gode datakunnskapar, evne til å setja eg inn i nye datasystem og handtera mange system samstundes.
Stor arbeidskapasitet, god oversikt og kontroll på detaljnivå.
Personlige egenskaper
Vi vektlegger at vårt personale har evne til:
- samarbeid, fleksibilitet, kreativitet og serviceinnstilling
- å jobbe målrettet og resultatorientert
- å gi og ta imot veiledning
- å arbeide selvstendig og strukturert
Personlege eigenskapar er avgjerande og vil bli tillagt like stor vekt som erfaring og formell kompetanse.
Vi kan tilby
- faglige utfordringer i et positivt arbeidsmiljø
- gode pensjons- og forsikringsordninger
- generelle lønnsplasseringer i henhold til Hovedtariffavtalen
Slik søker du
Karmøy kommune mottar bare elektroniske søknader, se under avsnittet Søk til høyre. Ta kontakt med servicetorget på rådhuset eller NAV dersom du trenger hjelp til å søke elektronisk.
Om bedriften
Karmøy kommune ligger i Nord-Rogaland og er regionens største kommune med mer enn 42000 innbyggere. Hos oss finner du et godt bo- og oppvekstmiljø og et rikt kultur- og fritidstilbud. Vi legger vekt på å yte god service og høy kvalitet på alle våre tjenester.I kommunen er det ca 3000 ansatte i hel- og deltidsstillinger og kvalitet, respekt og ansvar er verdiene som ligger til grunn for vår organisasjon.Karmøy kommune - kommunen som vil at du skal lykkes