Leder forretningsutvikling med ansvar for brukermarkedet
NHST Sjømat er arbeidsnavnet på organisasjonen som består av Fiskeribladet, Tekfisk og Intrafish.no. Sammen er vi Norges største sjømatmedier. Vi skal nå videreutvikle våre merkevarer i tråd med selskapets strategi og trenger derfor en dyktig leder for forretningsutvikling og brukermarked. Stillingen sitter i ledergruppen og rapporterer til ansvarlig redaktør/ administrerende direktør.
Ansvarsområder
- Overordnet ansvar for abonnementstjenesten i NHST Sjømat, inkludert budsjett- og resultatansvar
- Lede selskapets abonnementsløsninger inn i den digitale fremtiden
- Gjennom innsiktsarbeid som analyser, testing og evaluering bidra til å skape kvalitetsprodukter og tjenester abonnentene elsker og forbrukerne vil betale for
- Følge opp og sikre fremdrift prosjekter og avtaler
- Ansvar for markedsføring av salgsaktivitetene for abonnementsproduktene og -tjenestene
- Representere selskapet i tverrfaglige konsernprosjekter
Hvem vi ser etter Den rette kandidaten har god forståelse for mediehverdagen og det digitale skiftet mediehusene står i. Vi ser etter en dyktig nettverksbygger som trives med både strategisk og operativt tverrfaglig arbeid lokalt og som kan hente ut gode synergier fra konsernet.
Du kjenner gjerne til våre brukergrupper og er god til å analysere brukerbehov og er datadrevet i dine beslutninger. Det vil være en fordel om du kan vise til resultater fra digitalt salg og markedsarbeid.
Du deler raust av din kompetanse og erfaring, slik at du spiller kollegaene dine gode. Vi ønsker at du er kommersiell og analytisk i din legning, har god gjennomføringsevne, og har relevant høyere utdanning. At du også har et stort engasjement for å bringe de beste nyhetssakene og publikasjonene omkring fiskeri, havbruk og sjømat vil være viktig for oss.
Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø med engasjerte og dyktige medarbeidere, hvor du vil få muligheten til å påvirke og sette spor, både i selskapet og i konsernet.
Vi ser frem til å høre fra deg. Send oss din søknad innen 7. desember 2020 .
Dersom du har spørsmål , må du veldig gjerne ta kontakt med Mercuri Urval ved Gro Reinertsen tlf. 975 59058 eller Ane S. Grøndahl tlf. 975 59057 . Alle henvendelser til Mercuri Urval behandles konfidensielt, også overfor vår oppdragsgiver om dette er ønskelig i innledende fase av prosessen.
Om bedriften
NHST Media Group har som mål å være størst og best på næringslivsnyheter i Norge, og verdensledende innen de tre markedssegmentene shipping, sjømat og energi. Alle våre publikasjoner skal kjennetegnes av journalistisk grundighet og kvalitet, samt at vi skal ha evne til å drive fram de eksklusive nyhetssakene som skal overraske og engasjere våre lesere. I NHST konsernet inngår følgende selskaper: Dagens Næringsliv, Mynewsdesk, Mention og NHST Global Publications AS, sistnevnte med følgende publikasjoner; Fiskeribladet, Intrafish, Recharge, Tradewinds, Upstream og Europower.
Mangfold, inkludering, uavhengighet og innovasjon er viktig for selskapets suksess. NHST gir like muligheter for søkere med alle bakgrunner.
NHST Sjømat er arbeidsnavnet på organisasjonen som består av Fiskeribladet, Tekfisk og Intrafish.no. Sammen er vi Norges største sjømatmedier. Hovedkontoret ligger i Bergen, og vi har nærmere 40 ansatte. Vi har flere journalister langs kysten vår, blant annet i Ålesund, Harstad, Bodø og Alta.