For Redningsselskapet søker vi Kundekonsulenter
BLI MED Å GJØR EN FORSKJELL -- HVER DAG.
Kjenner du deg igjen i verdiene våre: Modig, profesjonell, til stede, inspirerende og kundeorientert? Blir du motivert av visjonen; Ingen skal drukne? Da vil vi ha deg med på vårt fantastiske team i Redningsselskapet!
Vi skal rekruttere kundekonsulenter med relevant erfaring fra kundesenter. Vi ser etter offensive, dyktige og kvalitetsorienterte personer som har fokus på den optimale kundereisen. Du er opptatt av å skape resultater sammen med andre og har evnen til å levere unike kundeopplevelser.
Du blir en del av et team med dyktige kolleger som hver dag gjør sitt beste for at våre medlemmer, potensielle medlemmer, givere og andre kunder skal få den servicen de forventer av oss.
Vi søker i den anledning etter flere kundekonsulenter for båtsesongen 2020, med oppstart i januar.
Arbeidsoppgaver:
- Generell kundebehandling på telefon, chat og e-post
- Postmottak og sending
- Vedlikehold og oppdatering av vårt CRM-system
- Saksbehandling småbåtregisteret
- Delta på messer og arrangementer
- Utgående telefon
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra kundesenter/ordrebehandling
- Kompetanse innen kundebehandling, service og salg
- God datakompetanse og systemforståelse
- God kommunikasjon- og formidlingsevne
Egenskaper:
- Pliktoppfyllende, ryddig og serviceinnstilt
- Team-orientert med gode samarbeidsevner og systematisk med egne arbeidsoppgaver
- Glad i å snakke med folk på telefon, og skape gode sosiale relasjoner
- Du trives med høyt tempo og håndterer en hektisk arbeidshverdag
Om bedriften
Redningsselskapet redder liv, berger verdier og driver forebyggende arbeid for å nå vår visjon "Ingen skal drukne". Vi har et høyt aktivitetsnivå, svært mange samarbeidspartnere og interessenter.