For vår spennende kunde søker vi en dyktig Sales/ Support Manager.
Vår kunde er et utrolig spennende og innovativt selskap som jobber med produktutvikling av Grønn kjemi for vannrensing innen olje & gass, aquakultur og prosessindustri. De utvikler og leverer kjemikalier som er naturlig og 100% Biologisk nedbrytbart og jobber med prosjekter for hele verden.
De trenger nå en dyktig Sales/ Support Manager.
Ansvarsområder:
- Fullt eierskap for salg- og markedsaktivitet i selskapet. Du skal eie hele salgsprosessen og søke i markedet etter kunder.
- Assistere i feltoperasjoner og hjelpe kunder med problemløsninger.
- Delta på messer, presentere bedriften og produkter for kunder i inn -- og utland.
- Påse at de riktige tester blir utført ute hos kunde/ i laboratoriet.
- Gi teknisk støtte til utviklingsavdeling under utvikling av nye produkter.
- Dokumentere salgsprosess fra start til slutt (også med teknisk dokumentasjon til kunde)
Kvalifikasjoner:
- Bachelor/master i kjemi/ prosess eller tilsvarende
- God erfaring innen salg (min 4 års erfaring) og må kunne vise til gode resultater.
- Fordel med laboratorie- eller felterfaring.
- Kunnskap om bransjene olje- og gass og aquakultur er en stor fordel.
- Flytende norsk og engelsk.
- Gode IT- kunnskaper
Personlige egenskaper:
- Selvdreven, initiativrik og bidragsyter.
- Gode evner til selvstendig planlegging og gjennomføring av egne arbeidsoppgaver.
- Må like å jobbe i team og bidra til et godt arbeidsmiljø.
En del reising må påregnes, ca 90 reisedøgn pr år.
Varighet: 6 mnd, med mulighet for forlengelse.
Folk tilbyr:
- Langsiktige og gode muligheter hos våre oppdragsgivere
- Individuell og tilpasset oppfølging under oppdraget
- God karrieremuligheter innen ulike bransjer
- Konkurransedyktige betingelser
- Sponset treningsavtale hos landsdekkende aktør.
- Sosiale arrangement og hyggelige oppmerksomheter gjennom året.
Vi ser muligheter i din kompetanse!
Folk AS benytter et enkelt og brukervennlig kandidatsystem.
Ved å knytte til din CV eller LinkedIn-profil vil du kunne søke på våre ledige stillinger med ett tastetrykk. Ved å holde din profil oppdatert øker sannsynligheten for at vi kan matche din kompetanse mot relevante stillinger.
Om bedriften
Siden oppstarten i 2004 har Folk AS bistått både norske og internasjonale selskaper med å finne flinke folk innen tekniske og administrative fagområder - til prosjektbaserte, midlertidige og faste stillinger. Det er dette vi er gode på, det er her vi har vår kompetanse!
Våre verdier er: etisk, personlig, engasjert og fleksibel.