Vikariat som support og kundeservicekonsulent
Vi søker etter en vikar til vår servicedesk på Lillehammer. Servicedesken hører inn under vårt team på Lillehammer og er en viktig del av en tjenesteleveranse til ett av Sveriges største nettselskaper i energisektoren. Leveransen inkluderer bl.a. innsamling og leveranse av målerverdier, håndtering av fjernutkoblinger, testvirksomhet, feltservice, servicedesk, prosjekter og logistikk. Vikariatet har oppstart så raskt som mulig og vil i første omgang gjelde ut året.
Arbeidsoppgaver er førstelinje support, typisk:
-Registrere, kategorisere og prioritere henvendelser
-Tildele saker til andre supportteam
-Operere et utvalg systemspesifikke applikasjoner (opplæring vil bli gitt)
-Support og problemløsning ved henvendelser på telefon og e-post
Vi tilbyr:
•En attraktiv arbeidsplass i et av verdens største konsulentselskaper med over 200 000 ansatte fordelt på mer enn 40 land
•Konkurransedyktige lønnsbetingelser
•Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert privat helseforsikring
•Gode foreldrepermisjonsordninger
•Mange sosiale og sportslige tilbud
•Firmahytter i Hemsedal, Hafjell, Trysil og Gaustablikk
•Subsidiert treningsmedlemskap
•En hverdag du kan påvirke selv
Kvalifikasjoner:
•Videregående skole, fortrinnsvis innen elektro, IT eller kommunikasjon
•Flytende i norsk eller svensk
•Gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
•Gode datakunnskaper
•Kjennskap til eller erfaring fra en eller flere av følgende emner er en fordel; kundesupport, ITIL, databaseverktøy, energisektoren
Egenskaper:
•Positiv og løsningsorientert
•Gode samarbeidsevner
•Gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig
•Analytisk, strukturert og selvstendig
•Bidragsyter til fellesskapet både faglig og sosialt
Dersom du har spørsmål til stillingen oppfordres du til å ta kontakt med Arnstein Nydahl
på telefon 489 94 972.