Ledig stilling som skolesekretær
Det er ledig stilling som skolesekretær i 60-100 % stilling fra ca. 15. august 2021.
Vi ønsker en service-innstilt person som må ha god evne til å arbeide i team, samtidig som det er viktig å arbeide selvstendig. Du skal ha god evne til å kommunisere og samarbeide med søkere og elever, samt øvrige ansatte på skolen. Du må være ryddig og effektiv, ha mulighet til å ta ting "på sparket", og du skal ha god evne til å tilegne deg kunnskap.
Arbeidsoppgaver er bl.a.: betjene skolens sentralbord, ansvarlig for ut- og innkommende post, ansvar for søknadsmottak, behandling og oppfølging av søkere til skolen, oppfølging av elevinnbetalinger og være rektors medhjelper når det gjelder administrativt arbeid.
Lønnsinnplassering i henhold til tariffavtale. Noe fleksibel arbeidstid i skolens ferier. Politiattest kreves.
Skolen er tilknyttet Normisjon, og ansatte må gå aktivt inn for å realisere skolens kristne målsetting.
Tilsetting ut fra lover, forskrifter og avtaler. Pliktig medlemskap i Statens Pensjonskasse. Rimelige og gode personalboliger på skolen.
Spørsmål vedrørende stillingen kan rettes til: Rektor Per Kristian Hammer, tlf. 901 29 224, eller helst på e-post til rektor@bjerkely.fhs.no
Om bedriften
Bjerkely folkehøyskole er en internatskole beliggende i Åsnes kommune i Innlandet fylke. Skolen har ca. 85 elever og over 20 ansatte.