Fagarbeider IT 100% stilling i Halden kommune
**Det er ledig 100% fast stilling som fagarbeider IT i Halden kommune. Beskrivelse av arbeidssted Stillingen som fagarbeider har utedrift og drift av IT-utstyr som sitt hovedarbeidsområde i Halden og Aremark kommune. Stillingen er knyttet til kommunens avdeling for IT under enhet IT og arkiv. Avdelingen har i dag 5 ansatte rådgivere/konsulenter + leder. Vi betjener ca. 100 lokasjoner, 2.300 ansatte og 3.800 elever i grunnskolen. Halden kommune har satt ut mye av driften til ekstern leverandør. Stillingens arbeidsområder/oppgaver Support for sluttbrukere Feilretting av IT-utstyr, nettverk, telefoner etc. Klargjøre og sette opp nye PC'er basert på System Center og Intune Innkjøp og oppfølging av bestillinger Ansvar for dokumentasjon av lokasjonenes infrastruktur Drift av annet perifert utstyr som for eksempel skrivere, digitale tavler, projektor etc. Ansvar for strukturering og planlegging av egne oppgaver Ønskede kvalifikasjoner og utdanning Fagbrev i IT-drift eller relevant erfaring God skriftlig og muntlig fremstillingsevne Personlige egenskaper Vi ønsker en medarbeider som er glad i å jobbe med mennesker, yter god service, arbeider selvstendig og nøyaktig, som lærer raskt og ser muligheter for gode løsninger. Høy arbeidskapasitet og evne til å jobbe strukturert Gode samarbeidsevner Personlig egnethet blir vektlagt Du må ha førerkort for personbil Vi tilbyr: Arbeid i en stor organisasjon med høy og variert kompetanse Fleksitid Generelle betingelser Lønn ihht. gjeldende tariffavtale. Pliktig medlemskap i Halden kommunale pensjonskasse med 2%. Stillingen er ledig fra 1. januar 2019 og er fast ansettelse med 6 mnd. prøvetid. Søknad sendes Søknad med CV sendes elektronisk via Halden kommunes hjemmeside - www.halden.kommune.no - "Ledige stillinger". Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Halden kommunes servicesenter. Attester og vitnemål må medbringes ved evt. intervju. Dersom det går fram av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig, selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette - jfr. Offentleglova §25. Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Kontaktperson May-Britt Jonassen, enhetsleder IT og Arkiv, mobil: 92432900, may.britt.jonassen@halden.kommune.no **
Kvalifikasjoner: Fag- / Svennebrev
Arbeidserfaring: Ønskelig
Søknadsinformasjon:
Heltid
SØK JOBBEN HER
Om bedriften
Halden er Norges vakreste by, porten til Europa og Østfolds største kommune. Halden kommune har drøyt 2200 ansatte som hver dag jobber for å gjøre Halden litt bedre på en litt smartere måte enn i går.
Halden kommune leverer tjenester til over 30.000 innbyggere. Vi driver alt fra barnehager og skoler til eldreomsorg. Vi gir deg både vann og vei og kulturopplevelser. Er du så heldig å få jobb i Halden kommune, får du kollegaer innen svært mange yrkesgrupper. Det bidrar til å gi en arbeidsplass med mye kunnskap, varierte oppgaver og gode faglige utviklingsmuligheter.
Medarbeidere i Halden kommune jobber etter verdiene: Åpenhet - tillit - respekt
- redelighet.
Halden
kommune har mål om å bli Norges mest innovative kommune. Hos oss er det lov å
tenke nytt.
Høyteknologisk industri, IKT, forskning, utvikling og innovasjon preger store
deler av næringslivet i Halden. Kommunen samarbeider med næringslivet for å
fortsette å utvikle arbeidslivet og byen vår i fellesskap.
Halden er en grensekommune med nærhet til viktig infrastruktur som E6, jernbane og havn. Halden har en av Norges mest besøkte turistattraksjoner i Fredriksten festning. Vi har svært mange kulturarrangementer, et aktivt og variert idrettsliv og fantastiske friluftsmuligheter.
Derfor er Halden et bra sted å besøke og et fantastisk sted å jobbe og bo.