IT-koordinator
Hvem er du?
Du vet hvor frustrerende det er å jobbe når verktøyene du har ikke virker. Du kjenner et stort ansvar for at ingen i organisasjonen har det sånn, og jobber kontinuerlig for å sørge for at systemene og rutinene fungerer.
Hvis du ser et behov, ser du ingen grunn til å ikke bare sette i gang -- selv om det kanskje er utenfor din kjernekompetanse. Du kan ikke alt, men er sulten på å lære det som er nødvendig.
Hva skal vi oppnå?
I Europa skal alle større offentlig innkjøp konkurranseutsettes. Det betyr i praksis at innkjøp må legges ut på anbud. Mercell leverer et elektronisk verktøy for å gjennomføre anbudskonkurransen. I tillegg gir vi bedrifter muligheten til å få varsel om relevante anbud som publiseres, som de kan ønske å levere tilbud på.
Du blir en viktig brikke i teamet som skal løfte denne løsningen til neste nivå. Vi skal gjøre vår kunder, både innkjøpere og leverandører, suksessfulle.
Hva kan vi tilby?
Hos oss vil du ha store muligheter til å påvirke din egen arbeidshverdag. Vi er opptatt av hva du leverer, ikke hvordan du jobber eller hvor mange timer du bruker på hver oppgave.
Du vil ha gode muligheter for å utvikle deg i organisasjonen. Vi er i vekst og potensialet for deg vil være stort.
Kontorene er sentralt plassert på Helsfyr i Oslo, sju minutter med T-bane fra Jernbanetorget.
Arbeidsoppgaver
- Intern brukerstøtte og brukeradministrasjon
- Innkjøp og administrasjon av internt IT-utstyr og lisenser
- Vedlikehold og oppsett av nettverk på kontorene våre
- Oppfølging og vedlikehold av avtaler med driftsleverandører
- Drift og utvikling av løsninger for intern produktivitet
Utdanning og erfaring
Vi ønsker oss minimum tre års universitets- eller høyskoleutdanning innenfor IT, men relevant erfaring kan erstatte dette.
Om bedriften
Mercell Holding AS is a leading e-tendering platform provider in the Nordic and Baltic region, and we have entered a very exciting phase with further international growth ambitions supported by Viking Venture -- a specialized B2B SaaS investor in the Nordic market.
Our solutions simplify the public procurement process in accordance with EU regulations, and improve interaction between buyers and suppliers.
With northern Europe as primary market, we are currently 140 enthusiastic employees represented in 7 countries and with head office in Oslo, Norway. 25.000 suppliers and buyers across Northern Europe use our system on a daily basis.