Økonomimedarbeider på deltid til Adra Software
Har du en interesse for kombinasjonen av økonomi og IT? Ønsker du relevant deltidsjobb og er ferdig med studiene våren 2020? Da bør du lese videre!
Informasjon om stillingen
I samarbeid med Adra Software AS søker Academic Work etter en engasjert Økonomimedarbeider på deltid til deres kontor i Oslo sentrum. Adra Software er en ledende leverandør av digitale økonomisystem på det europeiske markedet. De automatiserer periodeavslutningsprosessen, tar bort gjentakende og tidkrevende oppgaver, gir oversikt og øker effektiviteten. Med deres moderne, skybaserte og brukervennlige løsninger kan du jobbe smartere og raskere med bedre kontroll og nøyaktighet.
Adra Software er et internasjonalt foretak eid av det amerikanske selskapet Trintech. I Oslo jobber det over 30 ambisiøse og kreative medarbeidere som nå gleder seg til å få inn en ny kollega. Adra fortsetter å vokse og har et fokus på å bygge virksomhet i Europa. Dette har ført til større oppdragsmengde som er bakgrunnen for denne nyopprettede stillingen.
Som Økonomimedarbeider vil du bli en del av Finance-teamet: 7 medarbeidere som jobber tett på hverandre og brenner for å spille hverandre gode. Her er det god stemning og høyt under taket i et uformelt miljø. Du vil få mye ansvar i en rolle som har mulighet til å vokse i takt med deg.
Oppstart: 01.07.19
Omfang: Deltid, 50 %.
Søknadsfrist: Tirsdag 28.05. Vi anbefaler å søke så fort som mulig da søknader blir behandlet fortløpende, og stillingsannonsen vil bli tatt ned ved funn av rett kandidat.
Arbeidsoppgaver
Som Økonomimedarbeider vil du være en betydelig støttespiller for alle avdelinger på kontoret. Du vil ha et ekstra ansvar ovenfor salgsavdelingen hvor det er viktig å kontrollere at avtaler og fakturahåndteringen går rett for seg. Du vil håndtere kommunikasjon mellom kunder og IT-avdelingen, og engelsk vil være et hyppig brukt arbeidsspråk. Andre arbeidsoppgaver er blant annet:
- Lettere regnskapsoppgaver
- Rapportering
- Fakturahåndtering
- Ad hoc
Her har du en unik mulighet til å bli med på en reise. Det er mulighet for at stillingen både kan bli fast og fulltid på sikt for den rette kandidaten. Ansvarsområder i rollen vil kunne utvikle seg etter vekst i selskapet, evner og interesser.
Vi søker deg som
- Fullfører høyere utdannelse innen økonomi, finans, revisjon eller teknologi våren 2020
- Har interesse og forståelse for IT-løsninger
- Kommuniserer på et profesjonelt nivå i både norsk og engelsk
Vi ser etter deg som er fremoverlent og vil mer. Du griper muligheter når du får dem og har høy kapasitet og energi. Du er en god team-player med et stort løsningsfokus.
Om bedriften
Hva er viktig for deg? Sikkerhet? Innovasjon? Lang erfaring? Høy kompetanse? I Trintech er de stolte over å oppfylle disse behovene bedre enn noen annen leverandør og leverer alltid innovativ teknologi og tjenester i verdensklasse.
Hvordan? De jobber med det hver dag. De driver med økonomi til daglig, akkurat som deg. Alle løsninger Trintech utvikler eller anskaffer, gir din organisasjon økt effektivitet, bedre oversikt og kontroll, slik at dere kan minimere ressursbruk, kostnader og risiko i hele prosessen -- fra registrering til rapportering.
I dag bruker mer enn 3100 kunder i mer enn 100 land -- inkludert de fleste Fortune 100-selskapene -- Trintechs løsninger til å effektivisere sine prosesser. Blant Trintechs kunder finner vi blant annet American Express, Uber, HP, Microsoft, Siemens Corporation, FedEx, Coca-Cola, Ralph Lauren, Toyota Financial Services og mange andre kjente selskaper.