Byggesaksbehandler
Org. nr: - Stillingsident: 4260069572 Presentasjon av stillingen:
Bygg og Geodata har 18 medarbeidere som arbeider i et bredt sammensatt fagmiljø. Virksomheten består av to avdelinger, Byggesak og Geodata og oppmåling.
Hovedoppgavene til Byggesak er å behandle byggesøknader, veilede publikum, gjennomføre tilsyn i byggesaker og følge opp ulovligheter etter plan- og bygningsloven. Vi har fokus på gode og effektive tjenester som er under kontinuerlig utvikling og forbedring, blant annet gjennom deltakelse og engasjement fra de ansatte.
Vi har nå ledig stilling som byggesaksbehandler. Har du lyst til å jobbe i en mellomstor vekstkommune som tilbyr varierte og interessante arbeidsoppgaver? Da håper vi du søker på denne stillingen hos oss!
Arbeidsoppgaver
- Saksbehandling og oppfølging av byggesaker, inkl. å skrive saker for politisk behandling.
- Gjennomføring av tilsyn.
- Generell publikumsveiledning.
- Annen saksbehandling etter plan- og bygningsloven.
Kvalifikasjoner
- Relevant teknisk utdannelse med bachelor- eller mastergradsnivå, teknisk fagskole med relevant erfaring eller juridisk utdannelse med mastergradsnivå.
- Ved langvarig erfaring med utarbeidelse eller behandling av byggesaker, kan annen utdannelse på bachelor- eller mastergradsnivå aksepteres.
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne på norsk.
- Det er en fordel med erfaring innenfor fagområdet, men også andre oppfordres til å søke.
Personlige egenskaper
- Samarbeidsvillig og fleksibel.
- God til å arbeide selvstendig og systematisk.
- God til å ta avgjørelser.
- Serviceinnstilt og løsningsorientert.
- Godt humør.
- Personlige egenskaper vil bli tillagt stor vekt .
Vi tilbyr
- Varierte og interessante arbeidsoppgaver i en kommune i vekst.
- Muligheter til å utforme din egen arbeidsdag og fleksibel arbeidstid.
- Godt og tverrfaglig arbeidsmiljø med dyktige kolleger.
- Uformelt arbeidsmiljø med mye humor.
- Lønn etter avtale og gode pensjonsordninger.
Kontaktinformasjon
Andre Braa Hotvedt, Virksomhetsleder, 47 02 30 66, andre.braa.hotvedt@lier.kommune.no
Amanda Hansen, Fagleder, 32 22 04 47, amanda.hansen@lier.kommune.no
Arbeidssted
Vestsideveien 2
3400 Lier
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Lier kommune
Referansenr.:4260069572
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 16.08.2020
Om bedriften
Sentralt beliggende på Østlandet, mellom Asker og Drammen, finner du grønne Lier med 26 000 innbyggere. Vi er en innovativ og fremoverlent kommune med mange spennende utviklingsprosjekter. Her er det stor tilflytting, gode oppvekstvilkår og flotte rekreasjonsområder. Lier kommune har 1500 medarbeidere som yter et vidt spekter av tjenester med høy kvalitet. Vi ønsker å rekruttere og beholde dyktige og motiverte medarbeidere med sikte på å utvikle gode velferdstjenester til innbyggerne over tid.
Følg oss på Facebook og se hvordan vi jobber!