Kunne du tenke deg en jobb som administrasjons koordinator hos en seriøs aktør innen Båtservice i Kristiansand?
Maritronic & Kristiansand Båtservice AS
Maritronic & Kristiansand Båtservice AS har flere år i bransjen og er primært et motorverksted for innenbords og utenbords motorer.
Vi tilbyr tjenester knyttet til service, reparasjon, nyinstallasjoner motor og reparasjon av skrogskader for både privat og yrkeskunder.
I 2016 flyttet vi til nye lokaler i Ronsbukta ved den kommunale småbåthavnen. Her har vi butikk, verksted og kontorlokaler.
Arbeidsoppgaver
- Besvare innkommende henvendelser på telefon og epost fra kunder
- Ekspedere kunder
- Ansvar for ordremottak og fakturering
- Kartlegging av marked og salgplanlegging, samt gjennomføringen av dette
- Bistå med salg i butikken
- Bidra i planlegging iht. avtalte jobber
- Kontinuerlig oppdatere bedriftens kundedatabase
- Koordinere dokumentasjons flyt
Arbeidstid
0800 - 1600
Ønskede kvalifikasjoner
- Vi ser etter deg som har relevant arbeidserfaring
- Bachelorgrad innen økonomiske/administrative fag er ønsket
- Teknisk forståelse er en kjempe fordel
- God IT og systemforståelse er helt nødvendig
Personlige egenskaper
- Du er fleksibel, samarbeidsvillig og løsnings orientert
- Evne til å planlegge samt organisere dagene dine
- Gjennomføre arbeidsoppgaver på en strukturert og effektiv måte
- Du er lærevillig og har troen på kontinuerlig forbedring
Vi tilbyr
- Arbeid i et hektisk og hyggelig arbeidsmiljø
- Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
- Spennende variert jobb med ulike oppgaver
Er dett noe for deg og kan du starte i juni? Da bør du søke på denne eller ta kontakt med Christian Haave, 95887586 eller Chr@bemanningsxperten.no
God Sommer