Salg - og kundekonsulent - Tilkallingshjelp
Avdeling for CRM og salg søker tilkallingshjelp.
Nationaltheatret trenger tilkallingshjelp til avdeling for CRM og salg.
Vi søker en person med et sterkt engasjement for salg- og kundeservice og som er levende interessert i kultur og kulturformidling.
Rollen er viktig for publikum sin opplevelse av Nationaltheatret.
Stillingen innebærer arbeidsoppgaver som;
- Førsteklasses behandling av våre gjester via telefon, sosiale medier, chat og ved personlig oppmøte i billettluke.
- Oppsøkende salg.
- Vedlikehold av teatrets kundedatabase.
Stillingen rapporterer til leder for CRM og salg, og er en del av teatrets kommunikasjonsavdeling. Vi søker deg som har;
- Høy serviceinnstilling og en positivitet som styrer din personlighet.
- Relevant arbeidserfaring og/eller utdannelse innen salg og service.
- Genuin interesse for teater og kultur.
- Fylt 20 år.
Stillingen som tilkallingshjelp har en varighet frem til 31.12.22
Søknad med CV sendes innen 14. august 2022
For spørsmål om stillingen, kan Haakon R. Egeland kontaktes på haakon.egeland@nationaltheatret.no
Tiltredelse og betingelser etter avtale. Vi oppfordrer kvalifiserte personer med minoritetsbakgrunn til å søke stillingen
Les mer om oss på www.nationaltheatret.no.