Avdelingsleiar - Interkommunalt NAV
Omtale av arbeidsstaden
NAV er Norges arbeids- og velferdsforvaltning med 17 000 medarbeidarar. Vi leverer tenester og stønader til 2,8 millioner menneske. Gjennom vår innsats skal fleire få moglegheit til å vera i arbeid, delta i samfunnet og vera sikra inntekt. Vi ser etter deg med pågangsmot og engasjement, og som ønsker å gjera en skilnad.
NAV Midt - Telemark ivaretar innbyggjarar og arbeidsgjevarar i Midt-Telemark og Nome. Vi har ledig stilling som avdelingsleiar for ein av våre to oppfølgingsavdelinger. Stillinga er ein del av kontorets leiargruppe og skal bidra og leie medarbeidarar mot vårt samfunnsoppdrag. Du vil ha ansvar for ein av to oppfølgingsavdelingar med ca 20 medarbeidarar. Dine fagansvarsområde vil være innan marknadsarbeid og sjukefraværsoppfølging i tillegg til vårt Talenthus.
Arbeidsoppgåver
" omsette mål og strategiar til gode og tenelege handlingar i avdelinga
" bidra til utvikling av arbeidsmetodikk og arbeidsprosessar
" leie medarbeidarar som jobbar målstyrt og ha medansvar for kontorets samla resultat
" vera aktiv medspelar i kontorets leiarteam
" leggje til rette for kompetanseheving og personleg utvikling for den enkelte medarbeidar og eit godt arbeidsmiljø for avdelinga
" bidra i videreutvikling av relasjonar til sentrale samarbeidspartnarar
" delta i avdelingens samla produksjon
Krav til utdanning/ønskja kvalifikasjonar
Du må ha:
" 3-årig relevant utdanning frå høgskule eller universitet (td. helsefagleg, sosialfagleg, samfunnsfagleg, personal og leiing eller økonomi) tilsvarande minimum Bachelor
" særleg relevant erfaring kan kompensere for manglande utdanning
" har leiingskompetanse eller kan vise til gode leiaregenskaper gjennom erfaring
" har digital kompetanse
" god skriftleg og munnleg framstillingsevne
Vi ønsker at du;
" er løsningsdyktig og veit kva som skal til for å skape resultat
" er ein pådrivar og tilretteleggjar for forbetring og utvikling
" har erfaring og kunnskap om arbeidsinkludering
" har arbeidserfaring frå NAV
Personlege egenskapar
" evne til å bruke tydeleg ledelse og erfaring med å få til gode resultater gjennom andre
" ha kjennskap til NAV sitt samfunnsoppdrag
" kan byggje tillit, skape gode relasjonar og bidra til eit godt arbeidsmiljø
" har evne å prioritere og delegere
" har god kjennskap til næringslivet i Bø, Nome og Sauherad med omegn
Ønskjelege eigenskaper vil bli tillagt stor vekt.
Anna
Aktuelle søkjarar vil bli innkalla til intervju. Kopi av vitnemål og attestar leverast i forbindelse med intervjuet.
Vi tilbyr
" spanande og meiningsfylde arbeidsoppgåver innanfor et viktig samfunnsområde
" eit samarbeid med aktive og engasjerte kollegaer
" løn etter avtale
" kommunal tilsetjing
" pensjonsordning
Løn og arbeidsvilkår etter gjeldande lov og avtaleverk
Søknaden sendast
Søknad må sendast elektronisk via valget "søk på stilling".
Vi anbefalar å skrive søknadsteksten i et teksbehandlingssystem før du startar søkeprosessen. Da kan du kopiere/lime inn teksten i søknaden.
Når du startar å registrere søknaden, må du gjere den ferdig. Det er ikkje mogleg å mellomlagre søknaden.
Hvis du har huka av for at du vil ha dokument og anna kommunikasjon tilsendt elektronisk, vil du få ein epost med kvittering om at søknaden er mottatt.
Om bedriften
Midt-Telemark kommunen har omlag 11000 innbyggjerar.Midt-Telemark kommune har eit godt utbygd skule- og barnehagetilbod. Kommunen kan tilby eit rikt kulturliv og har eit godt utbygd tilbod innan idrett og fritid. Midt-Telemark kommune er eit naturskjønt område med landets beste klima som gir gode moglegheit for friluft sommer og vinter.